4 Mart 2008 Salı


Dolce & Gabbana €1.479.00
Çok havalı çok şık D&G Bagdat caddesin dekı mağzasın da bulabilirisin..
http://www.dolcegabbana.com/




Temperley €1.498,00
Son derce sade ve şık yaz akşamları için ideal..





CONVERSE Ayakkabı 198,00 YTL ,Taşlı Emzikler 117-225.00 YTL,Biberon 530.00YTL, Mama Kaşığı 117.00YTL
Jenifer Lopez in ikiz bebişlerinden sonra bunlar çok moda..
Artık Ablamın bebişi olsunnnnnnnnnnnnnnnn ..:( Ya da bunları bana göre yapsınlar ;)
Çooook güzelll çok kokoşlarrrrr:))))
Hepsini http://www.shop.blingsworld.com/shop/ adresinden bulabilirsiniz cıvıl cıvıl alışverişler....




Marc Jacobs €1.070,00
Biri bunu bana alabilir mii acabaaaa:)
Bayıldım Bayıldımmmmmmm...







Christian Louboutin €529.00
İstiyorummmmm bu ayakkabıyı istiyorummmmm!!! Çok şeker bir rengi var.....





Miu Miu metalic flats with broach €340,00
Bayıldımmmm süper cici ve şık bir babet....
Eteklerin altına elbiselerin ve jeanlerin altına harika durmaz mı??





Muhteşemmmmmm gözükmüyolar mıııııııııııııııı?
Enfesss tarifler dolu bir site size www.acemiasci.com/ afiyet olsun....



Loreal - Kerastase Nutritive Oleo Relax Smoothing Serum 48.00 YTL
Saç Bakımında bir numara bence keratase ..Bu ürün de düzgünleştirici konsantre bakım..





swatch 209.00 YTL ..
Ben bu saati görür görmez aldım tabiki pembesini:) çok cici





Çakmaklar 400.00YTL, Tabakalar 315-531 YTL
Bunlar hakkında yoruma gerek yok sanırım:)
hepsii benim olsunnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
http://www.swarovski.com/ adresinden dilediğinizi alabilirsiniz....
Sony Cybershot 7.2MP Digital Camera 515.00YTL
Çooook cici birfotograf makinası incecik kolaylıkla çantalarımıza sığabilir..
Siz de benim gibi resim çekmeyi seviyorsanız bu makina tam bizlik :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder