17 Nisan 2009 Cuma

♥ Gelinlik Seçimi ♥

Evlilik sezonu açıldı... Gelinlik firmalarında birbirinden güzel modeller var ama okadar çok ve farklı modeller var ki bu dönemi yaşamış biri olarak gelinlik seçiminin ne kadar zor olduğunu bilirim..(geçen sene biricik ablam evlendi bundan dolayı tecrübeliyim bu konuda) Benim sizlere birkaç önerim olucak bu konuda, biz gelinliği meşhur gelinlik markası pronoviasdan aldık ve çok da memnun kaldık melek gibi oldu ablam... Ama aynı gelinliği daha ucuza diktirebilceğimizi öğrendik:) eğer durumum var ben hazır gelinlik istiyorum derseniz tabiki pronovias yada benzeri markalar çok ideal ama biraz daha ucuz olsun derseniz begendiğiniz gelinlik resmiyle modacıların kapısını çalmanız yeterli..:) Biz ablamın gelinliğine ekleme yaptırdık, omuzlarına tül eklettirdik üzerinede gelinliğin üstünde ki aynı işlerden yapıldı(sağda ki resim benim biricik ablam)... Hangi gelinliği alırsanız alın hergelin en güzel gelindir♥ Evlilik dönemin de olan herkeze bu zor süreçte kolay gelsin diyorum:))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder