10 Nisan 2009 Cuma

ღ.NARS.ღ


Nars markasının favori ürünlerini seçtim sizler için, orgasm blush ve dolce vita blush (gerçi bence tüm alıkları süper) muhteşem yoğun renk pigmentleri sayesinde süper bir renk veriyor ve de çok uzun süre kullanmanızı sağlıyor.. Orgasm blush açık tenliler de daha belli duruyor ama esmer tenliler için de kesinlikle uygunn, dolce vita ise esmer tenliler için daha uygun. (Orgasm blush ve Dolce Vitanın ruju sephora da son 5 yıldrı best of Sephora ödülünü alıyor) Gelelim farlara, eğer benim vaktim yok renk oyunları ile uğraşamıyorum diyorsanız Narsın duo farları sizin için mükemmel bir seçim, okdr doğal ve güzel renkler var ki hepsini almak istiyceksiniz.. Turkish delight lipglossuna gelince adında anlıycağınız gibi lokum gibi bir renk dudaklarda, hani ruj seçerken dersiniz ya ben doğal ama o kadar da doğal olmayan bir renk arıyorum :)))) işte bu, o aradığınız lipgloss..☺Narsın renklerini incelemek için karlasugar ın bloguna bakabilirsiniz...ღ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder