29 Haziran 2009 Pazartesi

ikea evimizin herşeyiii ;)




Hafta sonu babacığım ve anneciğimle ikeaya ya gittik bayılıyorum ben oraya saatlerce dolaşıyourzzz:)

Odam için birbirinden cici şeyler aldıkk,bir arkadaşımın yaptığı karikatürümü koymak için büyük pembe çerçeve,bebeklik resimler için 3lü cam çerçeve, radyasyonu engellediğini duyduyduğumuz için minik şirin kaktüs (odamda okdr cok oldugunu düşünüyorum kii tv laptop cep telef. play station off yanii) ve onun için küçük metal saksı, cildime sürmek için aloe vera bitkisi(bir yaranız ya da cildinizde yanık varsa yaprağını koparıp sürüyosunuz süper bişeyy), beyaz saksı ve süper vintage tarzı saksı, dolabıma yapıştırmak için çiçekli sticker ve güzel bir yapma çiçek hepsi bukadarr okadar hesaplı ve orjinal şeyler var kii gerçektenn ikea evimizin herşeyiiii ;))

2 yorum:

  1. Güle güle kullan canım.
    Kaktüsü ben de o amaçla aldım ofise,monitörün yanında duruyor ve normal gelişimi midir bilmem ama aldığımdan beri boyu 3 ayda 4 cm yakın büyüdü???

    YanıtlaSil
  2. ebvata;
    Teşekkürederimm:)
    Kaktüsün seni ve yerini sevmiş bence onun için büyümüştür;)bakalımm benımkı nekdr büyücekkk:))
    Sevgiler..

    YanıtlaSil