2 Haziran 2009 Salı

☼Sıcak çook sıcakk☼

Haziran ayının gelmesi ile güneş ışıklarıda kuvvetli etkisini göstermeye başladı... Lisedeyken haftada en az 3 kere düzenli solaryuma girerdik ablamla :) Annemin yapma kızım cildine yazık laflarını aslaa dinlemezdim güzel bronz tenime bakardım :D Üniversite yıllarında solaryum sevdam azaldı şimdi ise sadece özel günlerde... Yaz kış farketmeksizin kullandığımız güneş ürünleri şimdiler de daha da önemi artırdı, gelelim ürünlerimize, benim favorilerim ShiseidoUltimate Sun Protection Lotion ve Dermalogica(cildinize en uygunu mutlaka bulursunuz), avene ve vichy markalarının da iyi olduğunu duydum fakat kullanmadım... Bir de güneş ışınlarının zararlı etkileri için besin takviyeleri var, henüz kullanmadım ama murad ın pomphenol sunguard dietary supplement ve solgar ın beta carotene hapını mutlaka alıcam çünkü etkisi gerçekten kremlerden çok daha etkiliymiş...
**Eğer normalde güneşlenirken 5 dakika içinde yanıyorsa cildiniz 50 faktörlü bir krem kullandığınızda bu süre 250 dakikaya çıkıyormuş. Bu da bize gösteriyor ki gün boyu içinde kremimizi tazelememiz gerekiyor. Ayrıca güneş korumalı nemlendiricelirimizin gece yatarken sürülmüyceğini ve temizlerken de normal temizliyciğinizin yanında mutlaka cleansing oil kullanmanızı hatırlatır bol güneşli ve sağlıklı günler dilerimmmmmmm ☼

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder