12 Temmuz 2009 Pazar

Ben bu yaz br☼nzlaşmaak kendimle uzlaşmaak yer yer y☼zlaşmak uzaklaşmak istiy☼rummm....


Blog sahibesi bu aralar..........
Tatil moduna girmiş durumda,
Bol bol müzik dinleyip dans ediyoo ♪ Bengü_İki melek,Kocaman öpüyorum,Bu yazı bir yere yaz -Aşk mevsimi - Serdar ortaç_Şikayet,İki gözüm - Atiye_salla - Kenan Doğulu_Rütbeni bileceksin şarkılarını çevire çevire dinliyoo
Sınavı yüzünden okuyamadığı kitapları okuyoo
Vücuduna ve yüzüne bakım yapıyoo(aslında hiç ihtiyacı yoook☺)( favori maskemin tarifiiii ▼)
Yeni siyah buğulu göz makyajı keşifleri yapıyoo
Tatil hazırlıkları için alışveriş yapıyoo (bikini şort terlik krem vs..)
Araba kullanıyoo(trafiğe çıkmayın diye uyarıyo☺)
Sıcaklardann çk bunalıyoo...

Tatilime sayılı günler kala tatil sevinci beni sarmış durumda bl bl güneşlenmek ve dinlenmek istiyorum, bu sene benim için her yönden çok bunalatıcı geçti, kışa bomba gibi girmek için iyice bir dinlenmem lazımmm... Bavul hazırlaklarımı ve içeriğini ayrıntılı olarak yazıcam...

Nemlendirici maske tarifi: Yüzümüze rutin temizliğimizi yapıp toniklendikten sonra 1 Kapsül Evicap ve bir çay kaşığı bephanteni karıştırıp yüzümüze boynumuza ve göğüs dekoltemize sürüyoruz. Bu maskeyı özellike güneşlendikten sonra cildi onarmak için haftada birkez nemlendirici yerine kullanabilirsiniz, hem pratik hem de gerçekten işe yarayan bir tarif, bana ve arkadaşlarıma çok iyi gelen bir nemlendirici maske ama herkez için uygun olurmu bilmemmm tabikii, denemesi bedavaaa ☺

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder