30 Ekim 2009 Cuma

Çok Uzaklardan...





24 yaşıma girmeme 1 kac ay kala söyle dönüp de arkama baktıgımda bende güzel izler bırakan hatırlıyınca içimi ısıtan yüzümü güldüren en önemli isimler arasında ailem ilk arkadaşım Şule, ve üniveriste anılarım var yani sayı oldukça azzz ama bir de çizgi filmlerim vardı kiii sanırım ömrüm boyunca unutmıycagımm,"Şeker Kız Candy, Heidi ve Şirinler" eminim sizin de yüzünüz de gülümseme oluştu şuan:)
Bunlar nerden mi aklıma geldiii facebooktan bır arkadasım Şeker Kız Candy'nın müziğini koymus onu dinlerken okadar çoook uzaklara gittim ki.. Ve sonra anladım ki hayatım da hiç orta bir yer yok benim ya en sevdiklerim giriyor kalbime ya da beynim kalanları silip atıyor ve çok üzüldüğüm anılarımı bile bir anda kayıtsız bırakıyor... İşte bu 3 çizgi film benim enlerim arasında şimdi olsa hiç bıkmadan yine izlerimmm...
Veee bir itirafff :) Küçükkenn yaramazlık yapmassam şirinleri görüceğimi sanırdımmm ve çimenlerin arasın da şirin arardımmmm:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder