2 Aralık 2010 Perşembe

Dermaroller Ve Dermaterapi

Dermaroller ablamın keşvettiği benim de çok merak ettiğim silindirik bir tamburun üzerine dizilmiş çok ince, 192 adet çelik iğneden oluşan bir cilt bakım cihazı, habelere de konu olmuş ve duyduğum kadarıyla çok işe yarıyormuş resmi sitesinden aldığım bilgilere göre;


Dermaroller'ın başlıca Kullanım Alanları :

1.Dermatolojide topikal formüllerin transdermal (deri altına) geçişini 200 kata kadar arttırır. Formülün derideki etkinliğini maksimuma ulaştırır. (Transdermal geçişin artırılması - Dermaterapi).
2.Yeni kolajen, elastin, fibronektin, hyalüronik asit stimülasyonunu sağlayarak anti-aging etki sunar.
3.Dermaroller, Melasma ve Hiperpigmentasyonda kullanılabilir.
4.Dermaroller'ın akne skarları (ice pick, rolling, box car) üzerinde şaşırtıcı sonuçları vardır.
5.Dermaroller geniş porlu cilt yapısının azaltılmasında yardımcıdır.
6.Dermaroller Cilt çatlaklarının (Stretch marks veya sitrialar) görünümünü azaltır.
7.Dermaroller Yanık skarlarında hareket kabiliyetinin arttırılmasında (Kontraktürün azaltılmasında) etkindir.

Fiyatı 200-300 arası değişiyormuş yani ucuz birşey değil alıp deneyen,tavsiye eden var mı ???

2 yorum:

  1. Canım Çin malları 1-2 ayda bozuluyor, bir de iğne kalitesiz olduğu için sakınca yaratırmış. Dediğin gibi çok pahalı ama ben 100 dolarlık olanı aldım Abd üzerinden. Alman malıymış, şimdilik gayet memnunum. Ben saçlarım için kullanıyorum, diğer yerleri denemedim.

    Burda sahte iğneden bahsediyor. Orjinali de burda yazıyor

    http://derma-roller.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Beril,
    Çok teşekkür ederim cnm sanırım almaktan vazgeçtim ben, harikalar yaratmıyo okdr uğraşmıyım :)

    YanıtlaSil