12 Eylül 2011 Pazartesi

Tavsiye ediyorum:Volkanik Kil Maskesi + Salyangoz Kremi

İstanbul Korse Merkezinin ürünleri sürekli tvde tanıtılıyor okadar iddalı laflar ediliyordu ki bende alıp denemeye karar verdim,Biominera Volkanik Kil Maskesi ve hediyesi olan Biominera Salyangoz Kremini sipariş verdim, sonuç için erken ama şimdilik oldukça memnunum hassas ve karma bir cildim var ilk kullandıgımda bile tepki verir cildim herzaman ama bu kremi çok sevdi :)
Kil maskesini hafta 2 kez kremi ise hergün kullanıyorum, diğer ürünlerinide merak ediyorum deneyip kullanan varsa yorumları bekliyorum, siteyi incelemek isteyenler tık tık.!

1 yorum:

  1. bizde annemle kil maskesini çok merak ediyorduk lekeler için iyi diyorlardı tanıtımlarında. bizde almayı düşünüyoruz. sana gelen yorumları takip edeyim iyi referanslar olur umarım =) çok abartıyorlar çünkü tanıtımlarında.

    YanıtlaSil