11 Kasım 2011 Cuma

Magic Leverag&Hairagami Yorumları


Uzun zamandır internetden gördüğüm sihirli saç ürünlerini sonunda dayanamıp aldım:)
M.Leverag'ın kutusunu ilk açtığımda çözemedim ama sonra videyosunu izleyince şaşırtırıcı derecede pratik olması beni cezbetti ve hemen uyguladım 1 saat beklettim ve sonuç harikaydı, benim gibi uzun saçlılar için hazırlaması max. 10 dakikanızı alacaktır.
Hairagami ise ablamın gazıyla alıdğım ve kendi kendime yapmayı becermediğim bir ürün :) ama başka birinin saçına uyguladığında gerçekten çok şık sonuçlar alabilirsiniz benim gibi beceriksiz değilseniz deneyeme değer diye düşünüyorum, fiyatlarıda oldukça uygun.
Magic Leverag, 9.90 TL Hairagami,10 TL

2 yorum:

  1. cok ilginc ve pratik sanirim. Turkiye ye geldigimde ilk bunu almak olucak :)

    sevgiler.

    YanıtlaSil