12 Nisan 2012 Perşembe

SUPERSTAR'DAN "AJDA PEKKAN FOR TWIST" İÇİN ÖZEL KONSER!


İki sezondur moda dünyasına da adını altın harflerle yazdıran Süperstar Ajda Pekkan’ın Twist için hazırladığı Ajda Pekkan For Twist’in üçüncü koleksiyonu, Mayıs ayında limited editon olarak moda tutkunlarıyla buluşacak.  Üstelik çok özel sürprizler ile!

Ajda Pekkan for Twist, 2012 yazına damgasını vuracak yeni koleksiyonun tanıtımı kapsamında, 12 Mayıs 2012 Cumartesi günü Suada’da müzik ve moda severlere unutulmaz bir gece yaşatacak.

Dünden bugüne dillerden düşmeyen hit parçaları seslendirecek Süperstar’ın bu unutulmaz konserini, 1.000 şanslı Twist tutkunu özel davetli olarak izleyebilecek.

Bu unutulmaz geceye katılım için geri sayım başladı. Davetiyeler tükenmeden sizde hemen bir Twist mağazasını ziyaret edin!

Basın Bülteni

3 yorum:

  1. cok sevıyorum twıstı ajda pekkanı da tam benlık olmus bu :)
    bu arada blogunu yenı kesfettım, takıpteyım.benımkıne de beklerım :) sevgıler..:)

    http://zeysfashionroom.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. yaa ben gitmek isterdim buna! ama tabi bu biletleri bilmem kaç lira twist alışverişi yapanlara vericek malum :D ben de twist'ten hiç alışveriş yapmam ki.. neyse sorucam ilk fırsatta!

    bana da beklerim seni,
    edankb.blogspot.com
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Zeys,edankb
    Ben gitmeyi çok istiyorum kızlarrrr, en kısa zamanda Twistte gidip detayları almalıyım :)

    Mutlaka uğruycam, sevgiler :)

    YanıtlaSil