2 Mayıs 2012 Çarşamba

Bonprix ile Maite Kelly Özel Koleksiyonu




Yayınladıkları albümlerle Avrupa ve özellikle Almanya’da satış rekorları kıran ünlü Kelly Ailesi’nin genç yıldızı Maite Kelly, bonprix’nin yeni ilham kaynağı oldu. Renkli, neşeli ve güçlü bir kişiliğe sahip olan Maite Kelly’nin bizzat tasarladığı özel koleksiyon, tam da onun karakterini yansıtır cinsten. Canlı pastel renkler, romantik danteller, marin çizgiler, çiçek desenleri ve renk blokları ile şekillenen Maite Kelly Collection, her bedendeki kadınları kendi kişisel stillerini keşfetmeye davet ediyor. 

Fransız kadınlarının cesaretinden esinlendi
Daha önce bonprix için modellik de yaptığını söyleyen Maite Kelly, kendi koleksiyonu hazırlarken özellikle Fransız kadınlarının renkleri kullanmadaki cesaretleri ve özgürlüğe duydukları tutkudan esinlendim. Koleksiyondaki renk blokları bana yazı hissettiren en önemli tasarım öğeleri oldu. Ayrıca romantik çizgilerden çok hoşlandığımdan bunu koleksiyona da yansıttım. Fakat en önemlisi bedeni ne olursa olsun her kadın tarafından, günlük yaşamında rahatlıkla giyebileceği bir moda anlayışı yaratmaya çalıştım. Çünkü ben de sipariş ettiğim kıyafetler üstüme olmadığında üzülüyor ve onları geri göndermek zorunda kalıyordum. Bu nedenle tüm kadınların Maite Kelly Collection’dan çok memnun kalacağını umarım. Maite Kelly’de kendi kişisel stillerine yeni bir yorum katacak çok sayıda ilham bulacaklarına inanıyorum. Bana göre cesur olmanın en önemli yolu hayatta yeni bir şeyler denemek ve kendi içgüdülerini dinlemektir. Tıpkı modada da olduğu gibi. Bu yüzden tüm kadınlara hata yapmaktan korkmadan, yaratıcılığa ve yeni trendlere kapılarını açarak kendi kişisel stillerini şekillendirmelerini öneririm.”

BASIN BÜLTENİ


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder