7 Mayıs 2012 Pazartesi

DENEDİM/ Rowenta Curl Style Saç Maşası


Denemediğim saç düzleştirici/ maşası kalmadı diyebilirim daha önce Remington kullandığım ve memnun olduğum için onun maşasını almaya karar vermiştim ama Rowenta'yı deneyince bayılarak bunu aldım, kullanalı 1 ay oluyor annemi kobay olarak kullanıp şahaneler yarattığımı söyleyebilirim, istediğiniz dalga boyutunu max 20 dakikada hazırlıyabiliryorsunuz, ben doğal bukleler yapıyorum ve sprey yada köpük kullanmadan 2 gün rahatlıkla kullanıyorum.

İçinden 2 adet parmaklarınız yanmasın diye eldiven çıkıyor onu takmazsanız yapmanız imkansız.
Test edip denenmiştir, tavsiye edilir!

Özellikleri,
Profesyonel konik saç bukle maşası
Doğal zahmetsiz bukleler
200° yüksek ısı
Seramic Tourmaline kaplama plakalar
Açma-kapama düğmesi
LCD ekran ile ısı ayarı
Asma kulbu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder