8 Haziran 2012 Cuma

Tavsiye/ Garnier'den BB Cream

Daha önce şu yazımda bahsettiğim ve olumsuz yorumladığım  Garnier'den BB Cream artık favori kurtarıcılarım arasında yerini almış durumda.!
Sevgili Estee Lauder double wear light fondötenime kıyamadığım bir günümde 2 kat sürerek gün boyu kullandım  fiyat/kalite dengesine bakarsak ürün oldukça başarılıydı.
Gün boyu hafif bir parlama ile beni kurtardı, kapatıcılığa gelirsek de benim cildimde sivilce vs gibi şeyler yoktur onun için ben 2.kat ile deneyimlediğim zaman memnun kaldım..
Özellikle sıcak yaz günleri için ideal bir alternatif, onca paralar verip aldığım Clinique renkli nemlendiriciden açık ara önde benim için..

Bitince alır mıyım? EVET
Tavsiye eder miyim? Sorunsuz bir cilt ise EVET
Fondötenin yerini tutar mı? HAYIR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder