27 Ağustos 2012 Pazartesi

Tavisye!!! Sudocrem Bebek Pişik Kremi


Pamuk Göksu'm doğdu doğalı onun ürünleri ile haşır neşir olmuş durumdayım (bu arada çok yakında bebeklerle ilgili yeni bir blogla sizlerle olucaz hazırlık aşaması uzun zamandır devam ediyor ama çok az kaldı :))
En hassas cilt bebek cildiyse, onların yıkama jelleri nemlendiricileri vücut yağları pişik kremleri en doğal ve zararsız ürünlerdir dedik ve yüz yıkama jelinden maskeye kadar her şeyi artık bebiş ürünlerinden seçmeye başladım...
Ve öncelikle içlerinden en etkilisi olan mucizevi SUDOCREM kremi sizler tanıştırmak istedim.
Duyanlar bilir içindeki çinko sayesinde cildi hızlı bir şekilde dokuyu onarma özelliğine sahip, özellikle lekeler konusunda çok başarılı.
Ben o an evde hangi yağ mevcutsa (avokado,pirinç,buğday yağı..) 4 5 damla damlatıp maske şeklinde sürüyorum 20 dakika sonrada üzerinden nemli bir havlu ile fazlalığı alıyorum, sonuç süper yumuşacık bir cilt, şiddetle tavsiye ediyorum.
Eczanelerde ve çeşitli bebek mağazalarından bulabilirsiniz fiyatı: 20TL


2 yorum: