10 Eylül 2012 Pazartesi

LANCOME Hediyelerim!!



Lancome'den gelen hediyelerim beni çok mutlu etti :)
Meşhur rimeli Hypnose'un yeni serisi Hypnose Starı çok merak ediyordum, bana rimel beğendirmek gerçekten zordur, hem hacim versin hem kıvırsın ama asla topaklanma yapmasın en önemlisi de hassas gözlerimi kaşındırmasın isterim, hypnose star beni şaşırtmayarak vaadettiklerinin hepsini gerçekleştiriyor ince yapılı çift fırçası ile tek tek ayırıyor ve süper kıvrımlarla hacim veriyor.

Bir diğer ürün ise ilk defa deneme fırsatı bulduğum Lancome'un yeni parfümü la vie est belle, İris çiçeği konsantresi, Yasemin ve zambak özü, Portakal çiçeği özü,Paçuli esansları ile zarif ve çok çekici bir parfüm yaratmış, kendi parfümünden vazgeçemeyen bendeniz şuan a vie est belle'yı bayılarak kullanıyorum..


Tavsiye eder miyim? Evet
Bir daha alır mıyım? Evet


Bu şık ve güzel hediyeler için teşekkürler Lancome :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder