20 Aralık 2012 Perşembe

Tavsiye!! Loreal Super Liner Gel Intenza

Eyeliner benim için bir makyajın en önemli parçasıdır, hiç makyaj yapmasam bile gözüme eyeliner sürsem her zaman kendimi iyi hissederim, kalem eyeliner kullanmayı pek beceremediğim için gel kıvamında arıyordum ve yabancı sitelerde okuduğum olumlu yorumlara güvenerek Loreal'in gel eyeliner aldım, kutunun içinden çıkan fırçasıyla ilk denememde harika bir iş çıkardık :)
Kullanımı oldukça kolay ve gün sonuna kadar hiç bozulmadan kalıyor, benim gibi zorluk çekenlere şiddetle tavsiye ederim..

Fiyatı: Watsons'dan indirimle 28 tlye aldım gerçek fiyatı sanırım 34 TL
Özellikleri:
24 Saat Kalıcı
Hızlı Kuruyan formül
Yoğun renk ile çarpıcı bakışlar
Ultra konforlu su geçirmez formül
Yumuşak fırça ile kolay kullanım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder